سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نماینده رئیس کمیته حمایت و نظارت بر طرح تربیتی چهره به چهره گفت:‌ طرح چهره به چهره طرحی اثر گذار و ماندگار و به دور از تحکم در آموزش احکام دین مبین اسلام است.

حامد پازوکی، نماینده رئیس کمیته حمایت و نظارت بر طرح تربیتی چهره به چهره و ناظر مالی طرح در حاشیه برگزاری نخستین دوره آموزشی طرح تربیتی چهره به چهره در استان مرکزی  گفت:‌ برگزاری این طرح سبب ارتقای سطح فکری و نگرشی مربیان در همه موضوعات است.


وی با بیان اینکه هم اکنون دو هزار و 12 حلقه 10نفره در کشور از آموزش های طرح تربیتی چهره به چهره بهره مند هستند افزود:‌ این طرح به صورت مردمی و خودجوش اداره می شود که تنها سیاست اجرایی آن در بحث بودجه بر اساس تعداد حلقه های فعال است.


پازوکی با اشاره به برگزاری دوره های خوب و اثرگذار در رابطه با این طرح در استان مرکزی اظهار کرد: این استان تاکنون به تعهدات خود در فعالیت 60 حلقه عمل کرده و دارای مدیریت فعال و متعهد است و با کمترین هزینه بهترین دوره ها و جلسات را برگزار کرده است.


نماینده رئیس کمیته حمایت و نظارت بر طرح تربیتی چهره به چهره بااشاره به اثرگذاری فعالیت های طرح چهره به چهره بین متربیان و همچنین خانواده های آنان گفت:‌ استان مرکزی از معدود استان هایی است که بنا به درخواست های مکرر والدین متربیان نسب به برگزاری دوره هایی مخصوص آنان، همایش هایی نیز برای خانواده های متربیان برگزار کرده است.


وی با بیان اینکه هم اکنون طرح چهره به چهره از پیشرفت های خوبی برخوردار است تصریح کرد:‌ بر اثر آموزش های این طرح در یکی از شهرهای استان کردستان متربی اهل تسنن به مذهب شیعه مشرف شده و والدین خود را نیز به شیعه بودن دعوت کرده است.


پازوکی از دیگر اثرات خوب این طرح در استان سیستان و بلوچستان به حضور مربیان در روستاهای دور افتاده که حتی از آموزش های اولیه نماز و احکام محروم بوده اند اشاره کرد و افزود:‌ روستاهایی وجود دارند که هیچ گونه وسایل ارتباط جمعی به آنجا نفوذ نکرده و ارتباطی با دنیای بیرون ندارند و در این روستاها مربیان چهره به چهره حضور یافتند و بودن دریافت هزینه مبانی دین را به آنان آموزش می دهند.


ناظر مالی طرح چهره به چهره در ادامه از برگزاری دوره تخصصی متمرکز ویژه مربیانی که شرایط خاص تر برای ادامه دوره را دارند خبر داد و گفت:‌ این دوره تخصصی با حضور استادان بنام و مورد تایید حجت الاسلام قرائتی در موضوعات سبک زندگی،‌ فن بیان،‌ مهدویت، اعتقادی و فرهنگی برگزار خواهد شد.


۹۲/۰۹/۰۲
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]