سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دفاع مقدس یک حرکت تاریخی عظیم در کارنامه ملت ایران است.


به گزارش روابط عمومی ،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بسیاری از رزمندگان پس از دفاع مقدس توانستند، کارهای بزرگی را انجام دهند و حتی در مراکز علمی انرژی هسته‌ای خلاقیت‌های خود را نشان دهند.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس در راستای اشاعه فرهنگ تشیع نقش موثری داشته است بر لزوم انتقال ارزش ها و فداکاری های مردم و رزمندگان اسلام در حماسه دفاع مقدس به نسل های کنونی و آینده تاکید کرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری افزود: تمام مقاومت‌هایی که در منطقه و جهان وجود دارد به نحوی ریشه در دفاع مقدس دارد و امروز هر مقاومتی که در دنیا شکل گرفته است نتیجه دوران دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: چیزی که در دفاع مقدس باعث پیروزی رزمندگان اسلام شد سلاح و تجهیزات آنان نبود بلکه معنویت و دین بود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: دوران دفاع مقدس، دفاع افتخار آفرین امت فداکار و سلحشور ایران در حفظ و حراست از نظام نوپای جمهوری اسلامی و پاسداری از مرزهای عزت و شرافت و یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت است.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ تمام جوانان و کسانی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، باید برای درک واقعیت‌های آن به سراغ رزمندگانی بروند که در خلق این حماسه نقش داشته‌اند و از نزدیک و با زبان خودشان از موج ایثار و فداکاری در جبهه های حق علیه باطل آشنا شوند.

وی از برنامه های کانوهای مساجد مرکزی به برپایی نمایشگاه های دفاع مقدس در موضوعات مختلف آن، ارسال پیامک، تقدیر از جانبازان و خانواده های شهدای هر منطقه،‌ مراسم خاطره گویی رزمندگان، برپایی سنگرهای نمادین جلوی مساجد و مراسم سخنرانی با حضور رزمندگان دفاع مقدس اشاره کرد.

پایان پیام/



۹۳/۰۶/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]