سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

تیم های برترفوتبال جام دهه کرامت که به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر اراک برگزار شد معرفی شدند.


به گزارش روابط عمومی، امین آهنگرانی فراهانی، مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرج الشریف با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال جام دهه کرامت در بین کانون های مساجد شهر اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم از هشت کانون فرهنگی شهر اراک برگزار شد که با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

 

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد روحیه شور و نشاط در بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و گرایش هر چه بیشتر بچه های مسجدی به امر ورزش دانست.

 

آهنگرانی ادامه داد: در پایان این مسابقات تیم مشکات از مسجد حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرج الشریف اول، تیم چهارده معصوم، مسجد چهارم معصوم علیه السلام مقام دوم و تیم شهید آوینی از مسجد ولایت نیز مقام سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرج الشریف بیان کرد: در پایان نفرات برتر این دوره از مسابقات معرفی و از آنها با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

 

ثبت نام کلاس های خانه نور در کانون فرهنگی مشکات

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تشکیل خانه نور در این کانون گفت: ثبت نام شرکت در کلاس های خانه نور آغاز شده و علاقمندان به شرکت در این کلاس ها برای ثبت نام به  کانون مراجعه کنند.

 

آهنگرانی ادامه داد: کلاس های خانه نور شامل قرائت قرآن کریم، آموزش روخوانی و روانخوانی که پس از ثبت نام کلاس ها با حضور استادان مجرب برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات، مسجد حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرج الشریف همچنین از حضور 70 نفر از برادران در کلاس های اوقات فراغت این کانون خبر داد و گفت: در پایان مراسم اختتامیه با حضور اعضا برگزار شد و به شرکت کنندگان گواهینامه حضور در کلاس ها ارایه شد.

 

پایان پیام/


۹۳/۰۷/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]