سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از صدور 27 مجوز رسمی وزارت ارشاد برای کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به صدور مجوز برای کتابخانه های مساجد این استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در سال جاری 27 مجوز رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتابخانه های استان مرکزی صادر خواهد شد.

 

وی افزود: پس از بازدید از کتابخانه ها و تطبیق شرایط موجود با استانداردهای اعلام شده از سوی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور این مجوز ها صادر می شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: این مجوز برای کتابخانه هایی است که داری حداقل 30 متر مربع فضای کتابخانه ای و 5 هزار جلد کتاب و 300 عضو ثابت باشند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد: این کتابخانه ها داری سرانه مشخص و مجزای سالانه هستند.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر 41  تعداد کتابخانه مجوز دار با بیش از دو هزار  عضو در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی فعالیت می کنند.

 

پایان پیام/


۹۳/۰۷/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]