سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: کادر مخلص برای آینده دستگاه های فرهنگی کشور در کانون های فرهنگی هنری مساجد تربیت می شوند.


به گزارش روابط عمومی حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز (8مهر) به مناسبت نوزدهم مهر سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گفت: بیست و یکسال از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور می گذرد و امروزه ستاد عالی مساجد کشور این افتخار را دارد که قریب به 20 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح کشور مشغول به فعالیت است.

وی افزود:‌ مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی در خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد فرمودند: <خودتان را مجهز کنید مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید بعد به این کانون های فرهنگی هنری بروید و پذیرای جوانا ها باشید> و این سخن نشان از اهمیت مقام معظم رهبری به تربیت جوانان در مسجد و در فضای فرهنگی کانون ها دارد.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌ جذب استعدادها و تربیت نیروهای مخلص متعهد و مومن که بتوانند آینده کشور را در راستای جامعه ولایی و ولایتمدار هدایت کنند از اهداف اولیه کانون های مساجد است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود:‌ هم اکنون در استان مرکزی 462 کانون فعالیت می کند که تا پایان سال به 500 کانون افزایش پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد کانون ها در روستا ها ومناطق دوردست محروم فعالیت می کنند گفت:‌ مجموعه کانون های مساجد در نقاطی که هیچ ارگان یا نهاد فرهنگی در آنجا حضور پیدا نکرده تاسیس شده و مشغول فعالیت های فرهنگی است.

پایان پیام/


۹۳/۰۷/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]