سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(3آذر) در مراسم اعطای مجوز رسمی به کتابخانه های ساوه و تقدیر از کتابداران این شهرستان گفت: کتابداران مساجد در گسترش فرهنگ عمومی و خدمات اطلاع رسانی نقش موثری دارند. ‌

وی با بیان اینکه گسترش کتابخانه های مساجد در افزایش سرانه مطالعه کشور مفید است افزود:‌ کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش موثری در توسعه سرانه مطالعه ایفا می کنند.


حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد:‌ توسعه روز افزون کتابخانه های مساجد که امروزه جایگاه ارزشمندی در زندگی افراد ایجاد کرده نیازمند تقویت بیشتر است و همکاری همه مسئولان را می طلبد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه کتابخانه های مساجد نقش موثری در ارتقای سرانه مطالعه دارند اظهار کرد:‌ یکی از شاخص های توسعه‌یافتگی در هرجامعه ایی رشد مطالعه محسوب می شود.
 

در این مراسم مجوز رسمی کتابخانه از سوی ستادعالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد امیرالمومنین(ع)‌روستای سقانلیق و کانون سلمان فارسی مسجد ابوذر ساوه اعطا شد.


همچنین از حجت الله کارکن و داود بکجانی از کتابداران نمونه مساجد امیرالمومنین(ع)‌روستای سقانلیق و ابوذر ساوه با اهدای لوح و هدایایی از طرف دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد تقدیر شد.


لازم به ذکر است،‌ هم اکنون هفت کتابخانه در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه مشغول به خدمات رسانی در زمینه ارائه کتاب به مراجعه کنندگان است که به این دو کتابخانه به دلیل تعداد کتب و تعداد عضو کتابخانه و فعالیت مستمر و مکان مناسب مجوز رسمی اعطا شد.


پایان پیام/


۹۲/۰۹/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]