سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) راه از توابع دلیجان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه محرم مراسم تجلیل از پیرغلامان در این روستا برگزار می شود.‌



به گزارش روابط عمومی ،محمدمهدی جعفری، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) راه از توابع دلیجان گفت: همزمان با فرا رسیدن محرم و عزاداری سید الشهدا علیه السلام  مراسم تجلیل از پیر غلامان ابا عبدالله الحسین علیه السلام(30مهر) در مسجد برگزار می شود.

وی افزود:‌ هجده نفر از مداحان، ذاکران اهل بیت علیه السلام، خادمان مساجد و خادمان هیئات مذهبی ابوالفضل العباس علیه السلام، عاشقان حسینی و حضرت علی اصغر علیه السلام روستا طی مراسمی مورد تقدیر قرار می گیرند.

جعفری ادامه داد:‌ شب ششم محرم (8آبان)‌ نیز مراسم پرچم گردانی عتبات عالیات متبرک به ضریح نورانی امام حسین علیه السلام در کوچه های روستا با همکاری ستاد عتبات عالیات استان به گردش در می آید.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان(عج) راه اظهار کرد:‌در این مراسم که حجت الاسلام محمود براتی از استادان حوزه علمیه استان به سخنرانی می پردازد، مراسم سینه زنی و عزاداری نیز در سه مسجد روستا برگزار و اهالی نیز نذورات خود را تقدیم حرم مطهر امام حسین علیه السلام می کنند.

وی گفت:‌ در دهه اول ماه محرم هر شب مراسم سینه زنی و زنجیر زنی در مساجد روستا دایر است و اهالی به سوگواری در سوز شهادت امام سوم شیعیان سید الشهدا امام حسین علیه السلام می پردازند.

پایان پیام/


۹۳/۰۷/۲۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]