سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: تمامی مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی، ثواب طرح تلاوت نور را به روح مطهر عالم تازه درگذشته آیت الله مهدوی کنی هدیه می کنند. ‌


به گزارش روابط عمومی ، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله مهدوی کنی گفت: همزمان با ارتحال حضرت آیت الله العظمی مهدوی کنی قرائت طرح تلاوت نور در 500 مسجد این استان اجرا و ثواب آن به روح مطهر این عالم وارسته اهدا می شود.

وی افزود:‌ دانشگاه امام صادق علیه السلام که به ریاست این عالم گرانقدر اداره می شد، توانست با جمع کردن دروس حوزوی و دانشگاهی و تربیت شاگردان بسیاری از نیروهای مورد نیاز نظام برای مدیریت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را تأمین کند.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ عضویت در شورای انقلاب اسلامی، تلاش در شکل‌گیری نهادهای انقلابی از جمله کمیته‌های انقلاب اسلامی و صیانت از نهاد دولت و قبول مسئولیت در مقاطع مختلف از جمله آثار این عالم مرحوم است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ادامه داد:‌ آیت‌الله محمدرضا همواره به تألیف و تدریس در دانشگاه و حوزه مشغول بود‌ و کتاب اخلاق عملی وی که به عنوان کتاب سال نیز معرفی شد نشانگر سلوک معنوی آن عالم جلیل القدر است.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی کنی از یاران حضرت امام خمینی رحمت الله در طول مبارزه و از پیروان مقام معظم رهبری بود و خدماتی کم نظیربه انقلاب اسلامی و کشور در مقاطع مختلف ارائه داشت و بدون تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

مرحوم آیت الله مهدوی کنی، ساعاتی پس از آنکه در بیست و پنجمین مراسم سالگرد رحلت امام خمینی در حرم مطهرش حضور یافته بود دچار عارضه قلبی و بلافاصله در بیمارستان بهمن تهران بستری شد. تعداد زیادی از مسئولان نظام از جمله رهبر معظم انقلاب به ملاقات وی رفتند. سرانجام پس از گذراندن دوران طولانی نقاهت، آیت الله مهدوی کنی در صبحگانه ۲۹ مهرماه ۱۳۹۳ دار فانی را وداع گفت.

پایان پیام/



۹۳/۰۷/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]