سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسابقه ای از کتاب «اشک باید رازدار باشد» بین اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «اشک باید رازدار باشد» بایدها و نبایدهای عزاداری  در کلام مقام معظم رهبری در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایشان در ماه محرم برگزار می‌شود.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا بیست و پنجم محرم مصادف با (28آبان)مهلت دارند تا پاسخنامه های خود را به دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد ارسال کنند و در قرعه کشی این مسابقه شرکت داده شوند.

همچنین برای این مسابقه جوایزی چون، کمک هزینه سفرعتبات عالیات، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر در نظر گرفته شده است.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند کتاب را از دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، حوزه‌های مقاومت بسیج شهر اراک و کتاب‌فروشی طلائیه تهیه کنند.

 این مسابقه با همکاری دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، هیات محبین الائمه اراک، سپاه ناحیه مقاومت بسیج اراک، موسسه فرهنگی سفیران طلائیه اراک و یاران ناب شلمچه برگزار می‌شود.

پایان پیام/



۹۳/۰۸/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]