سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حجه ابن الحسن عجل الله اراک از راه اندازی واحد فیلم و رسانه این کانون خبر داد.


به گزارش روابط عمومی،امین آهنگرانی، مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حجه ابن الحسن عجل الله اراک به  گفت: با راه اندازی این واحد در کانون بنا به نیاز و درخواست مخاطبان هر ماه یک فیلم با موضوعات دینی و فرهنگی در مسجد پخش می شود.

وی با بیان اینکه فیلم های" چ" و "شیار143" که موضوعاتی مذهبی دارند برای ابتدای فعالیت این واحد پخش می شود افزود: فیلم هایی که در جشنواره فیلم فجر  نیز برگزیده شوند در این واحد به نمایش در می آید.

آهنگرانی با اشاره به نمایش فیلم هایی در خصوص انحراف عزاداری ها اظهار کرد:‌ بصیرت افزایی و ارتقای آگاهی جوانان و اعضای کانون از اهداف راه اندازی واحد فیلم و رسانه این کانون است.

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حجه ابن الحسن عجل الله شهرک هجرت اراک در ادامه از برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم به همت هیات ام المصائب اعضای کانون خبرداد و گفت: در این مراسم اعضای کانون با سینه زنی و زنجیر زنی در سوگ سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می پردازند.

پایان پیام/


۹۳/۰۹/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]