سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مجوز رسمی فعالیت کتابخانه های مساجد شهرستان اراک امروز(۱۰ آذر) طی مراسمی با حضور مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اعطا شد.



به گزارش روابط عمومی :کانون های فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفر صادق(ع)‌،‌ کانون اسوه مسجد امام حسن مجتبی(ع)، کانون چهارده معصوم(عج) کوی حضرت قائم(عج)،‌ کانون قائم آل محمد(عج) و کانون شهید احمد کاظمی مسجد چهارده معصوم(عج) اراک امروز مجوز های رسمی فعالیت خود را دریافت کردند.


بر اساس این گزارش،‌ در این مراسم از امید بیگلویی و محمد هندودری و محمد زنگارکی به عنوان کتابداران برتر بااهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.


لازم به ذکر است، امسال 41 مجوز رسمی فعالیت بر اساس درجه بندی مصوب ستادعالی برای کتابخانه های مساجد استان مرکزی صادر شد که از این تعداد 21 مجوز مربوط به کتابخانه های مساجد شهری و روستایی شهرستان اراک است.


گفتنی است،‌ تاکنون مجوزهای رسمی فعالیت کتابخانه های مساجد شهرستان های خمین، ساوه،‌ تفرش، آشتیان، ‌دلیجان و محلات از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اعطا شده است.


پایان پیام/
۹۲/۰۹/۱۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]