سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

همایش خاطرات شهدا در کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد مسجد حاج سید تقی تقوی اراک (1آذر) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، در این همایش که با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد برادر شهید بخشنده از شهدای این مسجد به بیان خاطراتی از برادر شهیدش پرداخت و گفت: در دوران جنگ تحمیلی، فداکاری و ایثارگری شهدا و جانبازان و رزمندگان سبب مقدس شدن این دوران شد.

وی افزود: تدبر و تیزهوشی و غیرت رزمندگان ‌در عملیات های مختلف دشمن را از همه حیث ناکام می کرد و آنان را با توجه به ظرفیت های نظامی که داشتند نمی توانستند به پیروزی دست یابند.

در ادامه این همایش علی حمزه لو از جانبازان دوران دفاع مقدس  به مرور خاطرات قبل از انقلاب و بعد از پیروزی ملت ایران در برابر رژیم منحوس شاه و جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: حضور همه نیروها در مسجد یک امتیاز عالی برای موفقیت ملت ایران بود و امروز نیز نباید سنگر مسجد خالی باشد.

وی افزود:‌ دشمن و استکبار جهانی بعد از شکست در حملات نظامی رو به تهاجم فرهنگی آورد که پیروزی در برابر این هجمه ها و توطئه های دشمن آگاهی و هوشیاری جوانان را که تیر هدف دشمن هستند می طلبد و این آگاهی با حضور در مسجد و فعالیت در امرو فرهنگی مسجد به دست می آید.

در ادامه این همایش که با تلاوت ابوذر کرمی قاری بین المللی قرآن کریم همراه بود کلیپی از فعالیت های مسجد و کانون فرهنگی هنری اصحاب المسجد به نمایش در آمد.

همچنین برنامه ها و همایش های شهدا به صورت سلسله وار با هدف تکریم خانواده های شهدا همه ساله به همت کانون اصحاب المسجد برگزار می شود.

پایان پیام/


۹۳/۰۹/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]