سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق علیه السلام اراک گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی کتابداران این مسجد تقدیر می شوند.


به گزارش روابط عمومی محمد ناطقی، مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق علیه السلام اراک به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی طی مراسمی از دو کتابدار در بخش خواهران و برادران کتابخانه این مسجد تقدیر به عمل می آید.

  وی با بیان اینکه سه نفر از اعضای فعال کتابخانه که بیشترین حضور را در کتابخانه و مطالعه دارند تقدیر می شود افزود:‌ مسابقه کتابخوانی با محوریت سیره حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و سوره مبارکه یس از کتب لهوف و تفسیر نور حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی بین اعضای کانون برگزار می شود.

  ناطقی با بیان اینکه این مسابقه ویژه مقاطع دبیرستان و دانشگاه است، ادامه داد:‌ شرکت کنندگان در این مسابقه تا هفتم آذر فرصت دارند تا پاسخنامه های خود را به کانون تحویل دهند و از بین آنان به صورت قرعه به 8 نفر جوایزی اهدا می شود.

کتابخانه آیت الله اراکی مسجد امام جعفر صادق علیه السلام 16هزار جلد کتاب با 360 عضو فعال دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق علیه السلام اراک اظهار کرد: در طول ایام محرم و صفر به همت این کانون دعای عهد و زیارت عاشورا برگزار می شود.

 

پایان پیام/





۹۳/۰۹/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]