سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.



به گزارش روابط عمومی ،محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه  گفت: همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله حسین علیه السلام مسابقه کتابخوانی به این مناسبت به همت کانون فرهنگی هنری غدیر مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام ساوه برگزار می شود.

وی افزود:‌ در این مسابقه 24 سوال از متن کتب لهوف نوشته سید بن طاوس و حماسه حسینی از شهید مطهری و گزیده دانش نامه امام حسین علیه السلام نوشته محمدی ری شهری استخراج شده است.

کارکن ادامه داد:‌ علاقمندان تا بیستم آذر ماه سال جاری فرصت دارند تا با پاسخگویی به پرسشنامه های این مسابقه در قرعه کشی شرکت داده شوند.

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه با بیان اینکه شرکت برای عموم آزاد است افزود: هم اکنون دو هزا ر پرسشنامه سوالات در مساجد توزیع شده است.

وی اظهار کرد: کتب مورد نظر در کتابخانه های کانون های مساجد موجود است و علاقمندان می توانند با دسترسی آسان نسبت به مطالعه و پاسخگویی سوالات مسابقه اقدام کنند.

پایان پیام/

۹۳/۰۹/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]