سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان عجل الله روستای راوه دلیجان از برگزاری یادواره شهدای هسته ای در این مسجد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ،محمدمهدی جعفری، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان عجل الله روستای راوه دلیجان  گفت: این یادواره همزمان با شب عزاداری اربعین حسینی(21آذر) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این یادواره به همت کانون شهدای هسته ای، هیئت عاشقان حسینی و هیئت امنای مسجد برگزار می شود افزود: در این مراسم حجت الاسلام حسن براتی از وعاظ دلیجان به سخنرانی و حاج داود حسینی از مداحان برجسته کشور به مداحی می پردازند.

جعفری ادامه داد: هدف استکبار جهانی از ترور دانشمندان هسته ای جلوگیری از الگو شدن کشورمان در میان کشورهای اسلامی و جهان و همچنین دست نیافتن به استقلال علمی است.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای هسته ای مسجد صاحب الزمان عجل الله روستای راوه دلیجان افزود: به برکت و پشتوانه خون شهدای انقلاب و  تلاش شهدای هسته ای امروز ملت ایران در دنیا حرف برای گفتن دارد و باید همواره یاد و خاطره اشان زنده نگه داشته شود.

پایان پیام/


۹۳/۰۹/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]