سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: عزاداری و راهپیمایی های اربعین حسینی، یک حرکت سیاسی و عبادی است و قطعا زیارتی که با مشقت همراه باشد اجرعظیمی دارد.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت اربعین حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:  پیروان واقعی اباعبدالله الحسین علیه السلام هر سال از سال گذشته عشق و ارادت خود را بیشتر نثار این امام شهید می کنند و امسال این ارادت در راهپیمایی های عظیم کربلای معلی شکوهی به خود گرفت تا چشم دشمنان و کسانی که مدام از شبکه های غربی و ضد اسلام سعی بر تخریب چهره اسلام و عزاداری دینی شیعیان دارند کور شود.   

وی بیان کرد: دشمن از تجمع عظیم و یکپارچه میلیونها مسلمان برای بیان عشق و علاقه به پیشوا و سرور شهیدان جهان هراس دارد و از راه و دسیسه ای که برای تضعیف پیوند اهل بیت علیه السلام و امت اسلامی استفاده می کند بی نتیجه می ماند.  ‌

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه مسافرین کربلا وجود معنوی خاندان عصمت و طهارت علیه السلام را احساس می کنند افزود: پیاده روی راه کربلا یک فرصتی است که باید نهایت استفاده را از آن برد.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: سازش ناپذیری، صبر در مقابل ناملایمات، وفاداری به آرمان های شهدا و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام از درس های اربعین حسینی است.

وی در ادامه به برنامه های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد  به مناسبت اربعین حسینی به ارسال پیامک، برگزاری مراسم سخنرانی در مساجد، برگزاری مسابقات کتابخوانی مختلف و یادواره های شهدا اشاره کرد.

پایان پیام/

۹۳/۰۹/۲۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]