سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کمیته مساجد استان مرکزی گفت: انقلاب اسلامی ایران در دورترین نقاط جهان به عنوان سنبل پایداری و بیداری مسلمانان معرفی شده است.

به گزارش روابط عمومی ،حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول کمیته مساجد استان مرکزی امروز(7ی) در نخستین جلسه کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی گفت: مساجد تنها ارگانی هستند که به صورت خودجوش شاهد برگزاری جشن های مردمی در ایام الله دهه فجر است.

وی افزود: مساجد همیشه در صف اول انقلاب بوده و محل شروع، تداوم و استمرار انقلاب اسلامی نیز مساجد است.

حجت الاسلام ذوالفقاری افزد: کمیته مساجد برای همه گروه های سنی برنامه تدارک دیده که به نوعی همه اقشار و همه سنین از حوادث انقلاب مطلع می شوند.   

مسئول کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی اظهارکرد: کمیته مساجد به عنوان محوری ترین برنامه به تبیین نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی وتداوم آن در دفاع مقدس با بهره گیری از هدایت های ولایت فقیه در پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر روحانیون و وعاظ وکسانی که نقشی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند در مساجد به تشریح حوادث و وقایع شکل گیری انقلاب می پردازند و دستاوردهای انقلاب را که برخی افراد به خصوص کسانی که آن دوران را لمس نکردند و از آن بی اطلاع هستند بیان می کنند.

در این جلسه هر یک از نمایندگان عضو کمیته مساجد اعم از اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، امر به معروف و نهی از منکر، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به بیان برنامه های خود در ایام الله دهه فجر پرداختند.

پایان پیام/


۹۳/۱۰/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]