سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: دانشجویان باید امروز با بصیرت و هوشیاری در راستای توسعه علمی، عزت، استقلال گام برداشته و آرمان های انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

وی افزود: دانشجویان با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و برخورداری از خودباوری علمی، تفکر، نوآوری، روحیه ایثارگری و جهاد علمی، پیاده سازی مسیرهای تولید علم پیشرفت و سلامت کشور را تضمین می کنند.


حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد:‌ دانش و معرفتی که به ایمان و یقین منتهی شود، اعمال و رفتار و اخلاق انسان را الهی و صالح می سازد.


وی افزود:‌ علمِ فارغ از اخلاق و معنویات، حیات انسان را به مخاطره می‌اندازد و جدایی بین علم تجربی و آموزه‌های صحیح دینی، شکافی بین دانش فنی و اولویت های کاربرد آن ایجاد می کند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه جوانان، دانشمندان و دانشگاهیان همواره برای تحقق استقلال در سنگرهای مختلف نقش آفرینی کرده اند ادامه داد:‌ در سال های اخیر نیز جوانان و دانشجویان مسلمان ایرانی در سنگر علم و دانش و برای فتح قله های رفیع پیشرفت تلاشی مضاعف از خود نشان دادند.


حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: دانشجویان باید‌ مفاهیم و ارزش های اسلامی و دینی را به جامعه و به خصوص قشر نوجوان و جوان ارائه کنند.


پایان پیام/


۹۲/۰۹/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]