سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

کارشناس ثبت و ساماندهی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: ‌تا پایان سال جاری تعداد کانون های مساجد مرکزی به ۴۶۲ کانون افزایش می یابد.

محسن رضایی،‌ کارشناس ثبت و ساماندهی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: هم اینک 412 باب کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی در سطح مساجد شهری و روستایی این استان فعالیت می کنند که تا پایان سال 50 کانون دیگر به آن افزوده می شود.

وی افزود: مجوزهای بیست کانون آماده شده که تا پایان آذر ماه به آنان اعطا و 30 کانون دیگر تا پایان سال جاری در مساجد استان مرکزی تاسیس می شود.


رضایی با بیان اینکه تعداد 50 کانون در مساجد شهری و روستایی استان افتتاح می شود افزود:‌ تاسیس کانون ها با رویکرد توجه به روستاها و مناطق حاشیه شهرها که از فعالیت های فرهنگی محروم هستند انجام می شود.


وی در خصوص ارائه امکانات و تجهیزات به کانون های تازه تاسیس ادامه داد:‌ برای شروع به کار این کانون ها به آنان تجهیزات کتابخانه باز شامل میز مطالعه، قفسه،‌ صندلی و کتاب و تابلوی طرح تلاوت نور،‌ تابلو و مهر کانون اعطا می شود.


کارشناس ثبت و ساماندهی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه در صورت وجود فعالیت فرهنگی در بدو تاسیس کانون از آن پشتیبانی و حمایت مالی صورت می گیرد،‌ اظهار کرد:‌ تاسیس کانون ها با هدف ترویج و گسترش فعالیت فرهنگی در مسجد انجام می گیرد.


وی تصریح کرد: کانون‌های مساجد دارای تشکیلات مردمی هستند و جوانان و نوجوانان عضو در این کانون ها به صورت خودجوش در مراسمات مختلف ملی و مذهبی به اجرای برنامه می پردازند.


۹۲/۰۹/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]