سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نوجوانان استان مرکزی در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله در مسابقه نامه ای به پیامبر اعظم صلی الله با عنوان «نسیم رحمت» شرکت می کنند.



به گزارش روابط عمومی ،این مسابقه به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجداستان مرکزی و کانون فرهنگی هنری آیت الله اراکی مسجد امام جعفرصادق علیه  السلام در محکومیت اقدام گستاخانه و بی شرمانه نشریه فرانسوی شارلی ابدو برگزار می شود.

این مسابقه بین دختران و پسران در گروه سنی 10 تا 15 سال است و شرکت کنندگان می توانند نامه های خود را تا شانزدهم بهمن سال جاری به کانون های فرهنگی هنری مساجد محل سکونت خود و یا دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تحویل دهند.

همچنین طی مراسمی به مناسبت دهه گرامیداشت فجر انقلاب اسلامی به 10 نفر از برگزیدگان که زیباترین نامه را به پیامبر رحمت نوشته باشند جوایزی اهدا می شود.



۹۳/۱۱/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]