سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول کانون تخصصی پژوهش مسجد امام جعفر صادق(ع) اراک از برگزاری مسابقه تحقیقاتی تهیه بروشور دینی خبر داد. ‌

 

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی، محمد ناطقی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری آیت اله اراکی تخصصی پژوهش مسجد امام جعفر صادق(ع) اراک ،‌ گفت:‌ به مناسبت هفته پژوهش و شهادت امام رضا(ع) مسابقه تحقیقاتی تهیه بروشور با دو موضوع آثار و برکان توسل به امام رضا(ع) و ویژگی های امام رضا(ع)و نقش آن به صورت ملی برگزار می شود.


وی با بیان اینکه میانگین سنی شرکت در این مسابقه بین 15تا 30 سال است افزود:‌ علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می توانند فردا(25آذر) به مدت 10روز آثار خود را به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و یا دفتر کانون تخصصی پژوهش ارسال کنند.


ناطقی اظهار کرد: در روز میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و آغاز هفته وحدت طی مراسمی به هشت اثر از بهترین آثار ارسالی جوایزی اهدا می شود.


ناطقی در ادامه از برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع" بهترین جمله توسل به امام رضا(ع)" خبر داد و گفت:‌این مسابقه به مناسبت سالروز شهادت هشتمین امام شیعیان علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.


پایان پیام/
۹۲/۰۹/۲۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]