سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار مسجد جامع قدمگاه شازند از چاپ زیارتنامه اربعین همزمان با چهلمین روز از شهادت امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا در قدمگاه خبر داد.


 به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:مجید امیدی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار مسجد جامع قدمگاه شازند گفت: همزمان با اربعین حسینی 500 جلد زیارت اربعین به همت این کانون چاپ و در این روز بین اهالی توزیع می شود.


وی با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری ویژه اربعین، رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسین مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) در روستا افزود: به این مناسبت مسابقه طلوع خورشید ویژه کودکان دوره ابتدایی با موضوع انقلاب برگزار می شود.


امیدی اظهار کرد:‌ زیارت اربعین، زیارتی عمیق و مهم است که شیعه در نشر قیام عاشورا و بازشناسی فلسفه قیام و معرفی امام مظلوم و شهیدش، آن را پاسداری می کند.


مسئول کانون فرهنگی هنری انتظار مسجد جامع قدمگاه شازند اظهار کرد:‌ به مناسبت دهه مبارک فجر این کانون اقدام به برگزاری برنامه ها و مسابقات مختلف فرهنگی در روستا می کند که از جمله می توان به مسابقه کتابخوانی از وصیت نامه امام خمینی(ره) اشاره کرد که به بیست و دونفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی نیز اهدا می شود.


پایان پیام/
۹۲/۰۹/۲۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]