سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: نشریات تجربی و وبلاگ‌ های وابسته به مساجد باید قداست داشته باشند و قداست آنها نیز باید حفظ شود.

جوادکارگران، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم به روابط عمومی در اراک، با اشاره به اینکه در زمینه مطبوعات دینی با کمبود متخصص مواجه هستیم ابراز داشت: این جشنواره گام بسیار مهمی در جهت شناسایی استعدادهای طلاب جوان و پرورش آن ها به عنوان پشتوانه هایی برای مطبوعات استان و کشور تلقی می شود.

وی افزود: مهم ترین وظیفه نشریات تجربی در حوزه مساجد باید محکم کردن اعتقادات و دیدگاه های دینی جوانان و نوجوان و عامه مردم باشد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری با اشاره به نقش نشریات در ارتقای فرهنگ دینی و احکامی در بین جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: با حمایت از نشریات تجربی می توان مجموعه های دینی و علمی را در حوزه مساجد تولید کرد.

کارگران اضافه کرد: انقلاب ما، یک انقلاب فرهنگی است و انتظار می رود وضعیتمان از نظر شاخص های فرهنگی فراتر از این باشد لذا هنوز تا رسیدن به استانداردها فاصله زیادی داریم.

وی ادامه داد: در هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی از این استان 30 نشریه و 8وبلاگ شرکت داشتند که وبلاگ «رایحه انتظار» از حمید کشاورز کانون فرهنگی هنری آفرینش از شهر گندمان راهی مرحله کشوری در شهر خمین شده است.

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

پایان پیام/


۹۳/۱۲/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]