سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

سئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: صدور مجوز برای نشریات تجربی در دلگرم کردن نویسندگان این نشریات موثر است.


حجت الاسلام رضا قاسمی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برگزاری مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم به روابط عمومی در اراک، گفت: نشریات تجربی مساجد در حوزه دین قلم می زنند و تاثیر بسزایی در ترویج و تبلیغ دین دارند.

وی افزود: این نشریات که از دل مسجد بیرون می آیند با بهره مندی از معنویات و الهیات می توانند ارزش های اخلاقی و اسلامی را در جامعه ارتقا دهند.

حجت الاسلام قاسمی اضافه کرد: ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری دوره های آموزشی برای عوامل و دست اندرکاران مجموعه نشریه، برگزاری جشنواره هایی ویژه نشریات همانند محراب قلم  می تواند حمایت های خوبی از نشریات تجربی مساجد انجام دهد.

دریافت یارانه برای نشریات تجربی مساجد

 مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، حمایت های مالی ومستمر در طول سال را از دیگر حمایت های ستاد عالی مساجد برای نشریات تجربی مساجد دانست و اظهار کرد: در تخصیص بودجه باید اینگونه نشریات لحاظ شوند و از طریق وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی یارانه ای در اختیار نشریات تجربی قرار داد.

وی صدور مجوز برای نشریات تجربی را عامل موثری برای دلگر م شدن و ایجاد انگیزه عوامل نشریه از جمله گروه صفحه آرایی، هیات تحریریه و خبرنگاران عنوان کرد و افزود: صدور مجوز برای نشریات تجربی مساجد می تواند ضمن اینکه در قانونی شدن نشریات کمک می کند تاثیری هم در ارتقا کیفیت نشریات می گذارد.  

حجت الاسلام قاسمی تصریح کرد: نشریات «ایلواره» و «آفتاب» از شهرستان کهگیلویه و بویر احمد که در مرحله منطقه ای حایز رتبه شده بودند، به مرحله کشوری جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی محراب قلم در شهرستان خمین راه یافتند.

مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با عنوان محراب قلم  از 19فروردین سال 94به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار می شود و در این جشنواره برگزیدگان مرحله منطقه ای شامل اعضای هیات تحریریه و مسئولان نشریات تجربی و وبلاگ نویسان، شرکت دارند.

پایان پیام/

۹۳/۱۲/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]