سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه از برپایی نمایشگاه'حدیث نینوا' در مسجد امیرالمومنین(ع)‌سقانلیق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی: محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه با بیان این مطلب در اراک گفت:‌ این نمایشگاه ویژه اربعین حسینی به همت کانون فرهنگی هنری ابوذر مسجد امیرالمومنین(ع)‌سقانلیق ساوه به مدت 10روز دایر می شود.


وی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی هنری کانون طی سال های گذشته از مراسم مختلف و فعالیت های کانون، هیات مذهبی و تعزیه ها و سوگواری های امام حسین(ع) در قالب 60 تصویر به نمایش در آمده است.


کارکن ادامه داد: تصاویر شهدای دوران دفاع مقدس روستا، نرم افزارهای صوتی و تصویری از وعاظ و سخنرانان برجسته کشور از جمله حجت الاسلام نقویان و رفیعی وسایرعلمای مطرح کشوری و کتب مذهبی و داستان های زندگی ائمه اطهار(ع) نیز در این نمایشگاه ارائه می شود.


مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ساوه اظهار کرد: چهل حدیث نیز از امام حسین(ع)،‌ امام رضا(ع)،‌ امام جعفر صادق و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) به صورت لمینت تهیه شده که مسابقه ای نیز از احادیث بین اعضای کانون برگزار و از برگزیدگان آن تقدیر می شود.


پایان پیام/
۹۲/۰۹/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]