سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی


دوره آموزشی بشارت ۷ ویژه مسئول کانون های مساجد استان مرکزی پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی از اراک، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در جلسه پایانی این دوره آموزشی در جمع عوامل برگزاری آن گفت: دوره های آموزشی که برای مسئولان کانون های جدید التاسیس برگزار می شود ضمن آشنایی انان با برنانه ها و روند کاری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور فرصت بسیار مناسبی برای تبادل اطلاعات فراهم می آورد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری با اشاره به حساسیت کار فرهنگی افزود: امید است دوره های آموزشی برای مدیران کانون ها به ویژه کانون های تخصصی هر ماه برگزار شود.

مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از ۱۵اردیبهشت به مدت چهار روز جهت شرکت در دوره آموزشی بشارت ۷ به مجتمع فرهنگی شهرستان رامسر اعزام شدند.

مدیران شرکت کننده در این دوره‌ی تربیتی و آموزشی آشنایی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، بحران‌های دوره جوانی، مدیریت، علل و عوامل تقسیم بندی مخاطب، برنامه‌ریزی، شبکه‌های اجتماعی، رشد روحی و روانی، دیدگاه‌های پیرامون مخاطب شناسی، سایت‌های سرگرمی و آموزشی و تحلیلی و کلیپ‌ها،‌ مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و نقش رسانه در تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری توسط اساتید مجرب،‌ دکتر بنیانیان،‌ عبدالهی و دکتر صالحی بهره مند شدند.

در این دوره  200 نفر از مدیران کانون های جدید التاسیس و مسئولان موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی حضور داشتند.

پایان پیام/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

حضور مسئول کانون های مساجد مرکزی

در کلاس های آموزشی بشارت


مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی هم اکنون در کلاس های آموزشی بشارت ۷ حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مسئولان کانون های جدید التاسیس و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی صبح امروز (16اردیبهشت) از کلاس درس دکتر بنیانیان رئیس کمیته فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی بهره مند شدند. بر این اساس، مدیریت و برنامه ریزی در راستای اولویت های روز جامعه موضوع مورد بحث امروز برای مسئولان کانون ها است که دکتر بنیانیان به آن می پردازد. جلسه بعدی این دوره با حضور حجت الاسلام دکترصالحی با موضوع اردوی هدفمند است که با حضور مسئولان کانون های مساجد شرکت کننده برگزار می شود. بازدید از مناطق دیدنی رامسر از برنامه های روز اول دوره بشارت است. در دوره  آموزشی بشارت 7 که از پانزدهم اردیبشهت ماه به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی تفریحی رامسر در حال برگزاری است، 200 نفر از مدیران کانون های جدید التاسیس و مسئولان موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی حضور دارند.

پایان پیام/


---------------------------------------------------------------------

مساجد به عنوان کانون تربیت دینی و فرهنگی باید

مورد توجه قرار گیرد


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: شرایط فرهنگی حاکم بر جامعه ایجاب می کند تا مساجد به عنوان کانون تربیت دینی و فرهنگی مورد توجه و استفاده مطلوب قرار گیرند.


به گزارش روابط عممی از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز(16اردیبهشت) در جمع مسئولان کانون های مساجد استان مرکزی در دوره آموزشی بشارت 7 رامسر گفت: اهمیت کار فرهنگی می طلببد که مدیران فرهنگی آگاهی های خود را در هر زمینه ای افزایش دهند.

وی افزود: مدیر فرهنگی باید شاخصه‌هایی از مدیریت جهادی داشته باشد، تلاش و مجاهدت برای اعتقادات و حاکم ساختن یک تفکر و اعتقاد خاص بر مبنای ارزش جهاد تعریف می‌شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه کانون های مساجد تأمین کننده نیازهای معنوی جامعه و تغذیه کننده جوانان و نوجوانان است، ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی و هنری سربازان عرصه فرهنگ هستند و این افراد دست خالی و بدون هیچ چشم داشت در دل مساجد فعالیت می‌کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: مسجد محل ظهور و بروز توانمندی افراد و محل اتصال به خداوند متعال است و عمده فعالیت کانون های مساجد برنامه های آموزشی و تربیتی است.

دوره  آموزشی بشارت 7 از پانزدهم اردیبشهت ماه به مدت چهار روز در مجتمع فرهنگی تفریحی رامسر در حال برگزاری است و 200 نفر از مدیران کانون های جدید التاسیس و مسئولان موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی حضور دارند.

پایان پیام/

94/2/16

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

            ثبت نام از شرکت کنندگان در دوره آموزشی بشارت


ثبت نام از مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جهت شرکت در دوره آموزشی بشارت ۷ انجام شد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، تاکنون ۱۵۰ نفر از مسئولان کانون های جدید التاسیس و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جهت شرکت و حضور در دوره آموزشی «بشارت 7» که اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی شهرستان رامسر برگزار می شود ثبت نام کردند.

بر این اساس،‌ دکتر بنیانیان،‌ عبدالهی و دکتر صالحی از استادان این دوره هستند که در خصوص موضوعات مربوطه تدریس می کنند.

در این دوره که 200 نفر از مدیران کانون های جدید التاسیس و مسئولان موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شرکت پیدا می کردند از حضور استادان و مربیان برجسته در موضوعاتی همچون دوره‌ی تربیتی و آموزشی آشنایی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و نقش رسانه در تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری بهره مند می شوند.

پایان پیام/  1394/2/10



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

دوره آموزشی بشارت ۷ ویژه مسئولان کانون های جدید التاسیس استان مرکزی اردیبهشت ماه سال جاری در رامسر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک، در این دوره که 200 نفر از مدیران کانون های جدید التاسیس و مسئولان موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی شرکت دارند از حضور استادان و مربیان برجسته بهره مند می شوند.

در این دوره‌ی تربیتی و آموزشی آشنایی با اصول مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مخاطب شناسی و ارتباط موثر، آشنایی با معضلات و مسائل جوانان و نوجوانان و نقش رسانه در تقویت فعالیت‌های فرهنگی هنری از موضوعاتی است که توسط اساتید مجرب آموزش داده می‌شود.

مدیران شرکت کننده در این دوره با موضوعاتی چون بحران‌های دوره جوانی، مدیریت، علل و عوامل تقسیم بندی مخاطب، برنامه‌ریزی، شبکه‌های اجتماعی، رشد روحی و روانی، دیدگاه‌های پیرامون مخاطب شناسی، سایت‌های سرگرمی و آموزشی و تحلیلی و کلیپ‌ها آشنا خواهند شد.

در این دوره نمایندگانی از ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور حضور دارند و در خصوص نحوه و عملکرد هر یک از واحدهای ستاد عالی و آشنایی با فعالیت های سایر کانون ها به بیان سخنانی می پردازند.

پایان پیام/ 1394/1/27


۹۴/۰۱/۲۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]