سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از پرسنل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان به خاطر برگزاری مرحله کشوری جشنواره محراب قلم تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی از اراک،  جمعی از اعضا و مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با تقدیر نامه ای از مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و پرسنل این دبیرخانه جهت برگزاری مرحله کشوری هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی محراب قلم تشکر و قدردانی کردند.

در این لوح تقدیر آمده است: مردان علم، عمل و دارای اخلاق نیکو در هر مکانی که باشند عطر خوش حضورشان آن  فضا را معطر می سازد و چه ارزشمند است سعی و تلاش در انجام امور آنگونه که مورد رضایت خالق باشد.

بدین وسیله برگزاری شکوهمند و شایسته  هفتمین جشنواره وبلاگ نویسی و نشریات تجربی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در فروردین 94 در شهر خمین را صمیمانه تبریک عرض نموده و از زحمات صادقانه و خالصانه پرسنل خدوم دبیرخانه مساجد استان مرکزی تقدیر و تشکر می گردد.

امید است با اتکال به خداوند متعال در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای جایگاه معنوی مساجد همواره سربلند و موفق باشید.

گفتنی است، مرحله کشوری هفتمین جشنواره نشریات تجربی و وبلاگ نویسی با حضور برگزیدگان مرحله منطقه ای این جشنواره از 19فروردین سال 94 به مدت سه روز تا بیست و یکم این ماه در خمین شهر آفتاب برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پایان پیام/


۹۴/۰۱/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]