سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری مبنای کلیدی تحول جامع و بنیادین در نظام آموزشی است.


حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت دوازدهم اردیبهشت سالروز شهادت مرتضی مطهری به روابط عمومی در اراک، گفت: استاد شهید مرتضی مطهری در میدان تئوری پردازی ومقابله با افکار انحرافی بسیار تلاش کردند و امروزه ما شاهد باقی ماندن مکتوبات گرانبهایی در قالب کتب و جزوات و نوارهایی از ایشان در خصوص جریانات اعتقادی هستیم که برای نسل های بعد و در اقصی نقاط عالم برای کسانی که روح آزادی طلبی و کسانی که خواستار اسلام ناب محمدی هستند به جای مانده است.

وی افزود: استاد مطهری از طلایه داران مبانی فکر ی انقلاب اسلامی و انسانی مجاهد در راه خدا بود که برای استقرار حکومت اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به نامگذاری خوب و به جای سالروز شهادت این استاد فرزانه به نام روز معلم ادامه داد: امروزه اندیشه شهید مطهری می تواند مبنای کلیدی تحول جامع و بنیادین در نظام آموزشی باشد و معلمان نیز باید با بهره مندی از کتب این استاد شهید و گنجینه فکری وی تحولی عظیم در سطح آموزشی جامعه ایجاد کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: شهید مطهری با فکر و عقیده به درجه ای از علم رسید که آثارش استثنایی است و هنوز هم کاربرد دارد.

این مقام مسئول افزود: کتاب های استاد مطهری تنها منبعی برای افزایش اطلاعات و اندوخته های ذهنی نیست بلکه مجموعه ای از راههای چگونه فکر کردن است؛ به عبارتی شهید مطهری به مخاطبین حود در موضوعات مختلف ورش تفکر را می آموزد و این یکی از شاخص های روش استاد در آموزش است.

پایان پیام/

۹۴/۰۲/۱۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]