سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول ستاد اقامه نماز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به جهت فعالیت های ارزنده در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز شایسته تقدیرشناخته شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک، حسین شاکری، مسئول ستاد اقامه نماز و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به جهت فعالیت های ارزنده در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ نماز و ارزیابی برنامه های ابلاغی وزارت ارشاد درخصوص نماز، از سوی علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای اقامه نماز مورد تقدیر قرار گرفت.

در متن تقدیر نامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: خدمت در عرصه ای که فتح باب عبودیت و وصول به مقام صحو و محو بندگان خدا را رقم می زند توفیقی است که بی علت رفیقی است که بی علت رفیق هرکس نخواهد شد، و حاصل نشود الا به تلاش و مجاهدتی دائم که لطف ذات اقدس ربوبی و وصول به مقام مصلین را در پی داشته باشد.

توفیق یارمان باشد تا در چندمین سال پیاپی با احراز مقام شایسته تقدیر در ترویج و تبلیغ نماز توجه دست اندرکاران امر اقامه نماز کشور را جلب کنیم بدون شک، این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مجدانه جنابعالی در این تلاش گروهی بوده است.

براین اساس وظیفه خود می دانیم از تلاش مستمر، خستگی ناپذیر و مخلصانه شما در امر ترویج نماز قدردانی و تشکر کنیم.

بهروزی و سعادت روز افزون جنابعالی را از خداوند تبارک و تعالی خواستاریم و امیدواریم حضرتش اجر تام و تمام ایم تلاش الهی را به شما اعطا فرماید.

پایان پیام/


۹۴/۰۲/۲۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]