سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: اگر نگاه مسجدی با محوریت کانون تقویت شود، می تواند نقطه قوتی برای فعالیت های فرهنگی و هنری باشد.


به گزارش روابط عمومی از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، امروز(28اردیبهشت) در جلسه ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان های ساوه وزرندیه گفت: با امضای تفاهم نامه با هر کانون می توان ظرفیت سنجی کانون ها را انجام داد.

وی افزود: روند برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت کانون های مساجد در سال گذشته از کیفیت خوبی برخوردار بود و امید است امسال نیز این روند، مثبت اجرایی شود.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: در این تفاهم نامه حداقل استانداردهای کانون های مساجد آمده است که با توجه به آن کانون ها به فعالیت در ایام تابستان مشغول می شوند.

وی ادامه داد: ستاد اوقات فراغت استان به صورت درون سازمانی به نظارت و برنامه ریزی فعالیت های اوقات فراغت کانون ها می پردازد که این امر تاثیر مثبتی بر چگونگی اجرای کلاس ها دارد.

انعقاد تفاهم نامه اوقات فراغت با بیش از 70  کانون فرهنگی و هنری مساجد ساوه و زرندیه

محمدمهدی کارکن، مسئول نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های ساوه گفت: دوره علمی، فرهنگی، هنری و آموزشی در طول اوقات فراغت در کانون ها برگزار می شود.

این جلسه در مسجد محمد رسول الله صلی الله کانون فرهنگی هنری عترت و تخصصی عترت با حضور کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و جمعی از مسئولان کانون های مساجد مجری برگزاری اوقات فراغت برگزار شد.

پایان پیام/


۹۴/۰۲/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]