سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: روابط عمومی ها باید مظهر همدلی وتکریم ارباب رجوع وافزایش نشاط وشادابی باشند.

به گزارش روابط عمومی از اراک،حسین شاکری،مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، طی بیانیه ای به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی ها باید مظهر همدلی وتکریم ارباب رجوع وافزایش نشاط وشادابی باشند.

وی روز روابط عمومی و ارتباطات را بر همه فعالان این عرصه تبریک گفته و آورده است: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است، برای تبریک بر تمامی انسان های مسوولیت شناس و بیداری که در این عرصه ها چه در امر آموزش و تربیت و چه مدیریت و چه کارشناسی و اجرا تلاش و تکاپو دارند.

در این بیانیه آمده است، روز ارتباطات و روابط عمومی فرصتی برای بازبینی انتقادی، هوشمندانه و منصفانه در راه های طی شده، فراز و نشیب های فراوان آن، و نیز ترسیم چشم اندازی روشن از آینده که می باید و می تواند در خور شأن و منزلت انسان امروز، طراحی و تدبیر شود.

همچنین آورده است، با پیچیده‌تر شدن سازمان ها و فناوری‌های ارتباطی نیاز به ساماندهی این فرآیندها بیش از پیش احساس می‌شود و نقش جدید روابط عمومی‌ها از دل این پیچیدگی‌هاست که رخ نموده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در ادامه این بیانیه آورده، روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.

 در پایان آمده است: محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است نه برای شخصی که در رأس هرم سازمانی قرار گرفته است، بنابراین باید به روابط عمومی و کارکردهای آن، بهتر و منطقی تر نگاه کرد.

پایان پیام/

۹۴/۰۲/۲۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]