سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

 ویژه مراسمی به مناسبت دهه آخر ماه صفر به همت کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) در مجتمع ستارگان اراک برگزار می شود.



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی:علی شعبانی،‌ مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک  گفت: در این مراسم استاد علی اکبر رائفی پور در موضوعات لابی های صهیونیستی، حکمت حسنی و عزت حسینی و پیامبر(ص) در عهدین به بیان سخنانی می پردازد.


وی افزود: این مراسم از فردا(10دی) همزمان با 28ماه صفر مصادف با رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) به مدت سه روز تا سی ام ماه صفر شهادت امام رضا(ع)‌ ادامه دارد.


شعبانی اظهارکرد:‌ مداحی یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) فضای مجلس را در این سه روز برگزاری مراسم آکنده از عطر و بوی حسینی می کند.


مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) اراک، با بیان اینکه این مراسم با همکاری موسسه حکمت عهد اراک برگزار می شود، ادامه داد: شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است.


پایان پیام/


۹۲/۱۰/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]