سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

رئیس اداره ارشاد دلیجان از افتتاح نمایشگاه عکس با عنوان امیر دلها و سیمای آفتاب همزمان با گرامیداشت 9 دی در این شهرستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی هنری مساجد  استان مرکزی «حمید صادقی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان با گرامیداشت حماسه 9 دی، گفت : نمایشگاه عکس امیر دلها به همت این اداره و کانون فرهنگی حضرت صاحب الزمان(عج) روستای قالهر از توابع این شهرستان افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه شامل بیش از 30 قطعه عکس از حضور مقام معظم رهبری در جبهه‌های 8 سال دفاع مقدس است.

حمید صادقی با اشاره به اینکه نمایشگاه مذکور به مدت یک هفته از 8 دی‌ماه آماده بازدید عموم گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح  عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

رییس اداره دلیجان در ادامه ضمن نکوداشت و پاسداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، از افتتاح نمایشگاه پوستر تحت عنوان سیمای آفتاب در این شهرستان نیز خبرداد و افزود: این حماسه یکی از مهم‌ترین پدیده‌هایی است که توانست با قدرت غیر قابل توصیف فتنه سودجویان را خنثی و این واقعه را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ثبت کند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از 40 پوستر با موضوعات پاسخ به شبهات مطرح در خصوص ولایت فقیه که در سال‌های اخیر از سوی دشمنان انقلاب و نظام مطرح شده است در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

صادقی تصریح کرد: این نمایشگاه دربرگیرنده نظرات و خاطرات شخصیت‌های برجسته جهان در خصوص ملاقات با شخصیت والای مقام معظم رهبری است.

رئیس اداره ارشاد دلیجان در پایان، افزود: این نمایشگاه از یک‌‌شنبه، 8 دی به مدت 2 روز در مسجد جامع این شهرستان برپاست.

۹۲/۱۰/۱۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]