سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد استان مرکزی گفت: 428 مسجد شهری و روستایی این استان مجهز به کتابخانه است.

به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری افزود: از این تعداد، یکصد و 53 کتابخانه مخزن دار و 275 کتابخانه باز است و در برخی مساجد نیز کتابخانه دیجیتال وجود دارد.

وی بیان کرد: افزایش و تقویت کتابخانه های مساجد این استان در دستور کار جدی قرار دارد زیرا توجه به این مهم در حضور بیشتر جوانان به این مکان معنوی نقش موثری دارد.

مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اظهار کرد: کتابخانه های مساجد عمومی اند و مردم خود صاحب و حافظ آنها هستند و عضویت همه افراد بر اساس نیاز مراجعه کنندگان تنظیم می شود.

وی عنوان کرد: کتابخانه های مساجد باید علاوه بر ارایه خدمات به متقاضیان، با نیاز سنجی خود را به روز کنند و مسوولان کانون ها نیز می توانند با برگزاری مسابقات کتابخوانی و جلسات شعر و خاطره در علاقمندسازی افراد به کتابخوانی بکوشند.

انتهای پیام 

۹۲/۱۰/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]