سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

جشنواره فرهنگی ورزشی «آسمانی ها» جام سردار شهید حاج احمد کاظمی ویژه برادران امروز(۵شهریور) در اراک آغاز به کار کرد.


به گزارش روابط عمومی از اراک ین جشنواره به همت کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی مسجد چهارده معصوم(ع) اراک در رشته های فوتسال، تنیس روی میز، دارت، دوچرخه سواری، دومیدانی و دارت با حضور ورزشکاران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اراک برگزار می شود.

آغاز کننده این جشنواره با رقابت 13 تیم در مسابقات فوتسال است و مسابقات طناب کشی نیز در مدرسه علامه طباطبایی با حضور شرکت کنندگان برگزار می شود.

همچنین در مسابقه دوچرخه سواری که روز جمعه(13 شهریور) برگزار می شود شرکت کنندگان حد فاصل مسجد چهارده معصوم(ع) کوی جهانگیری تا گلزار شهدای اراک را رکاب می زنند و در آنجا به مقام شامخ شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس ادای احترام می کنند.

جشنواره فرهنگی ورزشی «آسمانی ها» با هدف گسترش روحیه و اخلاق ورزشی در پایان طرح اوقات فراغت تابستان 94 برگزار که اختتامیه این جشنواره با تقدیر از نفرات وتیم های برتر طی مراسمی برگزار می شود.

پایان پیام/


۹۴/۰۶/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]