سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نفر از برادران فعال عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در قالب یک کاروان به هشتمین همایش سراسری اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام شدند.


به گزارش روابط عمومی از اراک، این دوره به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با هدف کادرسازی برای کانون‌ها با نگاه تربیت تشکیلاتی مبتنی بر مبانی دینی و محتوای آموزشی غنی و مشخص، در قالب سه طرح رابطه، انس و رهنمون برنامه‌ریزی و ارائه شده است که جامعه مخاطب این دوره با کلیات و چارچوب مفهومی اقتدار فرهنگی و کلیدواژه های این ادبیات آشنا می شوند.

جبهه‌شناسی، تمدن‌سازی و مؤلفه‌های مسجد طراز اسلامی، حرکت، جهاد و انقلابی بودن، بایدها و الزامات فعالیت فرهنگی، معرفی الگوها و کادر سازی از جمله راهبردها و محورهای این همایش فرهنگی آموزشی است.

کارگروه‌های با برنامه‌های متنوع آشنایی با الگوها، فرصت مطالعاتی، حلقه‌های مباحثاتی، همایش‌ها با موضوعات مذکور، فضاسازی و استفاده از زبان هنر در طراحی فضا برای انتقال مفاهیم از قالب‌های اجرایی انتخاب شده برای انتقال مفاهیم و تحقق اهداف دوره است.

همچنین 45 نفر از خواهران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی نیز چهاردهم شهریور به مدت چهار روز در قالب یک کاروان جهت شرکت در دوره آموزشی اندیشه های آسمانی به مشهد مقدس اعزام می شوند.

پایان پیام


۹۴/۰۶/۰۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]