سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

با پایان یاقتن فصل تابستان و آغاز سال تحصیلی جدید کلاس های طرح اوقات فراغت آسمانی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی کم کم به کار خود پایان می دهد.



به گزارش روابط عمومی از اراک طرح اوقات فراغت «آسمانی ها» در استان مرکزی که از بیستم خرداد ماه سال جاری در کانون های مجری این طرح برگزار شد، علاقمندان زیادی از جوانان و نوجوانان برای شرکت در این طرح ثبت نام کردند و اکنون با فرارسیدن فصل تحصیلی مدارس کم کم این کلاس ها در حال اتمام هستند هرچند که برنامه و کلاس های کانون های مساجد در طول سال ادامه دارد و مخاطبان خود را در این اماکن با فعالیت های متنوع جذب می کند.

برگزاری کلاس های قرآنی در رشته های مختلف، فرهنگی، هنری، مذهبی، ورزشی، کامپیوتر و آموزشی  از جمله کلاس هایی بود که قریب به 16 هزار نفر از نوجوان و جوان از سراسر استان را در ایام تابستان به خود جذب کرد و با شور و نشاط در برنامه های متنوعی که کانون های مساجد برای آنان تدارک دیده بود حضور داشتند.

کانون حضرت ابوالفضل(ع) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای نظم آباد از جمله کانون هایی که مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت تابستان را برگزار کرده است.

این کانون کلاس های طرح را برای بیش از 70 دختر و پسر عضو کانون در رشته های قرآن کریم، زبان انگلیسی، نقاشی و استخر برگزار کرد.

 لازم به ذکر است، کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در طول مدت برگزاری کلاس های طرح آسمانی ها ضمن بازدید و بررسی میزان فعالیت پایگاه های اوقات فراغت و تحقق نظام نامه جامع اوقات فراغت نقاط ضعف و قوت این پایگاه ها را ارزیابی کردند و از برترین کانون ها در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت که اواخر شهریور با حضور طاهریان معاون فرهنگی هنری ستاد عالی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود تقدیر به عمل می آید.

 420 کانون فرهنگی هنری مسجد در سطح استان مرکزی مجری برگزاری طرح اوقات فراغت سال 94 بود.

پایان پیام/
۹۴/۰۶/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]