سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۷

مسابقه بزرگ "بانوی کربلا"

دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اقدام به برگزاری مسابقه ای با عنوان بانوی کربلا ویژه خواهران نموده است.

به اطلاع کلیه کانونهای فرهنگی مساجد سطح استان می رساند مسابقه بانوی کربلا با موضوع زندگینامه حضرت زینب (س) ویژه خواهران طراحی و آماده گردیده است علاقمندان جهت دریافت بروشور مسابقه می توانند به دبیرخانه استان و یا دفاتر ارشاد در شهرستانها  و یا از طریق لینک زیر بروشور را دریافت نمایند. شایان ذکر است مسابقه دارای محدودیت سنی نمی باشد و پاسخها به صورت پیامکی به سامانه 10008940861به ترتیب نام شهرستان و شماره پاسخها از چپ به راست قابل ارسال است.مهلت شرکت در مسابقه تا 11 آذر ماه 94 می باشد.

دریافت بروشور

                                                            

 


۹۴/۰۸/۰۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]