سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

فراخوان پژوهش با موضوع سخن متناسب با نیاز جوانان به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با هدف شناسایی استعدادها و رصد پژوهشگران اقدام به فراخوان پژوهش با موضوع «سخن متناسب با نیاز جوانان» ویژه داعیان الی الله و مبلغان اسلام طلاب و روحانیون حوزه های علمیه دانشجویان و دانش آموختگان مراکز آموزش عالی و فرهیختگان و صاحب نظران عرصه فرهنگ و هنر کرده است.

علاقمندان می توانند مطالب علمی، ادبی  و هنری خود را  در قالب کتاب و مقاله تا نهم دی ماه سال جاری به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ارسال کنند.

همچنین علاقمندان جهت دریافت فرم های مربوطه برای شرکت در این فراخوان می توانند به سایت www.omranemanavi.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، معاونت پژوهش و آموزش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور جوایز برگزیدگان این فراخوان را برای سه نفر اول لوح تقدیر، کمک هزینه زیارتی به مبلغ سه میلیون تومان، جوایز سه نفر دوم لوح تقدیر، کمک هزینه زیارتی به مبلغ دو میلیون تومان و جوایز سه نفر سوم لوح تقدیر، کمک هزینه زیارتی به مبلغ یک میلیون تومان در نظر گرفته است.

جهت دریافت فرم بر روی تصویر زیر کلیک نمایید

دریافت فایل فرمایشات رهبری

دریافت

دریافت ایین نامه  طرح پژوهشی

دریافت


۹۴/۰۸/۰۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]