سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نشست های فصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی درهریک از شهرستان های استان در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی  از اراک، در جریان برگزاری نشست های فصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد، مسئول و کارشناسان دبیرخانه کانون های مساجد مرکزی با حضور در شهرستان ساوه در جلسه ای که به این منظور در مسجد امیرالمومنین علیه السلام کانون فرهنگی هنری اهل بیت علیه السلام ساوه با حضور ائمه جماعات مساجد، مسئولان و اعضای کانون های مساجد ساوه برگزار شد با روند انجام فعالیت های کانون ها از نزدیک آشنا شدند.

در ادامه این نشست هر یک از مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد ساوه سوالات و نقطه نظرات خود را با کارشناسان و مسئول دبیرخانه در میان گذاشتند.

64 کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان ساوه و یک دفتر نمایندگی جهت انجام فعالیت های فرهنگی هنری مشغول است.

اعضای دبیرخانه کانون های مساجد مرکزی در این نشست ها در جمع مسئولان کانون های زرندیه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان نیز حاضر شدند و ضمن تقدیر از زحمات مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان، از محل جدید کانون فرهنگی هنری شهدای آسیابک بازدید به عمل آوردند.

پیش از این به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، مسئول و جمعی از کارشناسان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از کتابخانه های کانون های فرهنگی هنری ثارالله، سلمان فارسی، ابوذر و غدیر در ساوه و کتابخانه های شهدای صدرآباد و شهید رجایی زرندیه بازدید و از کتابداران آن تقدیر کردند.

 

نشست فصلی در شهرستان خمین

این نشست صمیمانه در شهرستان خمین در کانون شهید مطهری مسجد سید الشهداعلیه السلام با حضور رابطین و مسئولان کانون های مساجد خمین برگزار شد.

لازم به ذکر است دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خمین از زمان تاسیس تا کنون اقدامات اثرگذاری در راستای بهبود وضعیت کانون ها و انجام امور فرهنگی موثر در این شهرستان انجام داده است.

همچنین در شهرستان شازند با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شازند و مسئولان کانون ها در کانون جواد الائمه علیه السلام مسجد جوادالائمه علیه السلام برگزار شد.

 

برای کار فرهنگی نباید دنبال برنامه های خسته کننده بود

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در جمع مسئولان کانون های فرهنگی هنری کمیجان و فراهان گفت: در انجام کارهای فرهنگی حتما نباید کار خسته کننده و پرهزینه ای انجام شود بلکه با یک کار ساده و اثر گذار می توان صدها پیام را در افراد القا کرد.

 

 

نشست های فصلی تفرش و آشتیان

در این شهرستان ها که در مساجد قائمیه و فاطمه زهرا سلام الله برگزارشد در خصوص فعال تر شدن و انسجام بیشتر کانون  های آشتیان برای بدست آوردن نقش واقعی فرهنگی کانون و همچنین فعالیت هر چه بیشتر کانون های روستای تفرش بحث شد.

دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی با حضور در شهرستان های استان در طول سال چهار نشست به صورت فصلی و به منظور بازدید و تعامل هر چه بیشتر با کانون های تابعه، آسیب شناسی برنامه های شش ماهه نخست سال، معرفی و توجیه برنامه های شش ماهه دوم، دریافت نظرات و پیشنهادات کانون ها در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی در استان و شهرستان، دیدار باائمه جمعه، بروز رسانی اطلاعات کانون ها و مساجد، ارتباط نزدیک با روسای ادارت ارشاد و رابطین و مسئولان کانون ها برگزار می کند.

پایان پیام


۹۴/۰۹/۰۵
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]