سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

نماینده رئیس کمیته مساجد دهه فجر کشور گفت:‌ مساجد در برگزای مراسم دهه فجر و راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن نقش مهمی دارند.‌ 



به گزارش روابط عمومی کانون های مساجد استان مرکزی: مرتضی طاهریان، نماینده رئیس کمیته مساجد دهه فجر کشور امروز (25دی) در نشست اعضای کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان مرکزی گفت: انتظارها از استان مرکزی در دهه فجر به خاطر وجود زادگاه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی در خمین بیشتر از سایر استان هاست.


وی افزود: مساجد در روز راهپیمایی یوم الله 22بهمن محل آغاز راهپیمایی باشند و مساجد بین راه مسیر راهپیمایان نیز نسبت به اجرای برنامه های فرهنگی اقدام کنند.


طاهریان ادامه داد: مساجدی موفق هستند که امام جماعت موفق و جدی تری در اجرا و انجام کارهای فرهنگی دارند.

 

در ادامه این نشست، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: مساجد پایگاه اصلی و سنگر محکم اسلام و انقلاب هستند که شور و نشاط در دهه مبارک فجر باید در مساجد بیش از هر جای دیگر باشد.


وی ضمن هماهنگی هر چه بیشتر محورهای مساجد با یکدیگر افزود: امسال سه هزار و 500 برنامه در ایام الله دهه فجر در استان مرکزی به همت 24 کمیته برگزار می شود که دراین راستا کمیته مساجد بسیار قوی عمل کرده و سال گذشته با یکصد برنامه مهم و محتوایی نقش تاثیر گذاری در ایجاد شور در جوانان و نوجوانان مسجدی داشته است.


در ادامه این جلسه حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و مسئول کمیته مساجد دهه فجر استان مرکزی گفت: در زمان جنگ و انقلاب مسجد بیشترین سهم را در نگهداری و حفظ و حراست از آرمان های انقلاب واسلام داشت و هم اکنون نیز پس از پایان جنگ ظاهری و سخت به نبرد با جنگ نرم آمده است.


وی افزود: رمز تداوم و موفقیت ایران اسلامی برگرفته از رونق مسجد است و باید در برگزاری همه برنامه های دهه فجر سهم مسجد نیز دیده شود و این پایگاه های بزرگ و مردمی به فراموشی سپرده نشوند.


حجت الاسلام ذوالفقاری تصریح کرد: برنامه های کمیته مساجد طوری چیده شده که همه سنین درگیر باشند و در برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی از جمله مسابقات مختلف و جشن ها از همه سنین شرکت دارند.

 

گفتنی است، درادامه هر یک از نمایندگان اعضای کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان مرکزی به تشریح برنامه های دستگاه های خود پرداختند.


پایان پیام/
۹۲/۱۰/۲۶
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]