سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

برگزیدگان مسابقات پیامکی و نقاشی که به مناسبت ایام شهادت امام حسین (ع) در سطح مساجد استان مرکزی برگزار شد معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی  از اراک دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به مناسبت ماه محرم و سوگواری ایام شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایشان اقدام به برگزاری دو مسابقه بزرگ نقاشی با عنوان یاران کوچک حسین ابن علی علیه السلام و مسابقه پیامکی با عنوان بانوی کربلا در سطح استان کرد که برگزیدگان آن معرفی شدند.

 

استقبال بی نظیری از این مسابقات از سوی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان به عمل آمد و خواستار ادامه برگزاری اینگونه مسابقات در سطح کانون ها شدند.

 

بیش از دو هزار نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سنین 4تا 10سال در مسابقه نقاشی یاران کوچک حسین بن علی(ع) شرکت کردند که در نوع خود بی نظیر بود.

 

به دلیل استقبال گسترده از این مسابقه جوایزی از سوی کانون ها به شرکت کنندگان برتر اهدا شد و در کل استان نیز از 10 نفر از برگزیدگان تقدیر می شود.

 

همچنین مسابقه بانوی کربلا با موضوع زندگینامه حضرت زینب سلام الله به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ویژه خواهران طراحی و آماده شد و علاقمندان بروشور مسابقه را از دبیرخانه استان و یا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها  و یا از طریق masjed-mr.ir  www. را دریافت و در مسابقه شرکت کردند.

 

در این مسابقه یکهزار نفر از خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد شرکت کردند که به قید قرعه از 14 نفر از سراسر استان به عنوان برگزیده تقدیر می شود.

 

لازم به ذکر است، برگزیدگان این مسابقات در اراک می توانند جهت دریافت جوایز خود به دبیرخانه مساجد استان و در شهرستان ها به ادارات فرهنگ ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

 

 

اسامی نفرات برگزیده مسابقه بانوی کربلا

حمیده امینی فر از کانون اصحاب المسجد، نرجس هاشمی کانون میعادگاه شهدا، وحیده صالحی کانون صاحب الامر(عج)،  طاهره السادات رحیمی کانون نورالزهرا(س) و فاطمه رجبی از اراک

 

فاطمه امامی مسجد جامع زرندیه، عذری کیومرثی کانون حضرت ابولفضل(ع) ساوه،  مرضیه اسدی کانون شهید محسنی خمین، معصومه اناری کانون شهید داوودی کمیجان، فاطمه حسین پور از فراهان، سمیه پیری کانون امام حسن(ع) دلیجان، مهدیه جمالی از مصلی  آشتیان، الهام قدبیگی کانون امام حسین(ع)شازند و کبری محمد خانی از کانون ابرار خنداب  

 

برگزیدگان مسابقه یاران کوچک حسین ابن علی علیه السلام

 

سما محمدی راد، محمد رضا صفری، یوسف بهمنی از کانون بقیه ا... ، دنیا عبدی کانون شهید تبرته، شمیم نعمت پور کانون شهید کچویی، محدثه مدبری پور کانون نورالزهرا(س)، سید محمد جواد طبایی کانون حضرت ابولفضل(ع)، سید احسان حسینی کانون صاحب الامر(عج)، هانیه سادات موسوی کانون شهدای چشمه پهن، زهرا واحدیان از کانون حضرت ابوالفضل(ع)

پایان پیام


۹۴/۱۰/۰۱
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]