سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: وحدت یک نیاز اساسی و مهم جامعه اسلامی است و حفظ اتحاد و حرکت در سایه اسلام ناب سبب یاس و وحشت در دل دشمنان می شود.



به گزارش روابط  عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی: حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت میلاد خجسته و با برکت آخرین پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی (ص)‌و ثلاله پاکش امام جعفر صادق(ع)  گفت: پیامبر گرامی اسلام انسان ها را به نور سعادت رهمنون کردند.
 

وی با بیان اینکه حفظ اتحاد و حرکت در سایه اسلام ناب سبب یاس و وحشت در دل دشمنان می شود، افزود:‌ وحدت ضروری ترین نیاز جهان اسلام است و همه مشکلات و موانع وارده بر جهان اسلام محصول تفرقه و اختلاف است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی تصریح کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای شناساندن چهره واقعی اسلام به جهانیان است که باید از این فرصت ارزشمند به بهترین وجه بهره برد.
 

وی اظهار کرد: عزت و سربلندی جز با وحدت و همدلی به دست نمی آید و مسلمانان جهان باید با بصیرت و درایت و شعور سیاسی عمیق، توطئه های فرهنگی دشمن را شناسایی کرده و در برابر این توطئه ها به سلاح دین و معرفت مسلح شوند.
 

حجت السلام ذوالفقاری به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در هفته وحدت اشاره کرد و گفت:‌ برگزاری محافل انس با قران کریم،‌ برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، آذین بندی سر در مساجد و خیابان های اطراف،‌ توزیع شیرینی،‌ اهدا جوایز به اسامی محمد و جعفر و برگزاری مراسم جشن و مولودیه خوانی به همت کانون ها در این هفته برگزار می شود.

 

پایان پیام/

۹۲/۱۰/۳۰
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]