سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همایش رهروان ولایت امروز(۱۷بهمن) به همت کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) قالهر از توابع دلیجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی از اراک اسماعیل سهرابی، مسئول کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) مسجد جامع قالهر از توابع دلیجان در این همایش که در مجتمع شهید اشرفی اصفهانی گفت: وحدت، همدلی و همزبانی مهمترین عامل اتحاد همه جانبه در کشور است که ما باید با اتحاد، دور محور ولایت فقیه باشیم تا به مملکت آسیبی نرسد.

وی افزود: جذب جوانان به مساجد و ارائه راهکار مناسب در این راستا از جمله دغدغه های مهم است که باید در این راستا چاره اندیشی شود.

سهرابی با بیان اینکه مساجد ما باید محلی برای فعال کردن وحدت و انسجام در جامعه باشند که همه ما باید در این راستا تلاش کنیم ادامه داد: همه پایه های مسجد باید در کنار هم و با همکاری روحانیت به فعالیت بپردازند و با بهره مندی از حضور جوانان در مساجد، جوان محوری را در مساجد نهادینه کنند.

بالا بردن بصیرت دینی اعتقادی و تعمیق باورهای دینی نوجوانان، برقراری تعامل بین دانش آموزان و اعضای کانون ها از جمله اهداف این همایش بود.

این مسئول کانون مسجد در خصوص برنامه های دهه فجر به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: برگزاری جشنواره طبخ غذاهای محلی با هدف تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور همه مسئولان شهرستان، گلباران گلزار شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و نثار فاتحه بر مزار آن شهیدان و تجدید بیعت با آرمان های امام و شهدا از جمله برنامه های این دهه است. 

سهرابی اظهار کرد: مسابقه پیامکی قرآن در خانواده به همت این کانون در ایام الله دهه فجر برگزار می شود و هر روز به قید قرعه به یک نفر از بین کسانی که پاسخ صحیح را ارسال کنند جوایزی اهدا می شود و در روز 22بهمن به سه نفر از کسانی که تا قبل از برگزاری مراسم راهپیمایی پاسخ دهد جوایزی اهدا می شود.

لازم به ذکر است به همت این کانون شامگاه گذشته محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور حاج مهدی علم خواه از مربیان پرتوان کشور برگزار شد و گروه تواشیح و فرزند 4 ساله آقای علم خواه به اجرای برنامه پرداختند.

پایان پیام


۹۴/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]