سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد حضرت صاحب الامر(عج)‌ اراک از راه اندازی کافی نت این مسجد در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی:احسان صالحی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید احمد گل محمدی مسجد حضرت صاحب الامر(عج)‌اراک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ،گفت:‌ کافی نت کانون با هدف دسترسی آسان و سریع دانشجویان و دانش آموزان عضو کانون در دهه مبارک فجر راه اندازی می شود.



وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر یک دوره مسابقه فوتبال رایانه ای بین اعضای کانون برگزار می شود، ادامه داد: مسابقات دارت،‌ طناب کشی و مسابقه پیامکی نیز از دیگر برنامه های این کانون است.


صالحی اظهار کرد:‌ در ایام الله دهه فجر از خانواده معظم شهدای منطقه صالح آباد نیز به همراه مسئولان استانی ‌ بازدید و دلجویی می شود.


مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید احمد گل محمدی مسجد حضرت صاحب الامر(عج)‌اراک افزود:‌ دهه فجر فرصت بیان دستاوردهای انقلاب برای نوجوانان و جوانان میهن اسلامی که حوادث و اتفاقات آن روزها و رشادت ها و ایثارگری های دلیرمردان را لمس نکردند است.

 

پایان پیام/
۹۲/۱۱/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]