سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اولین دوره مسابقات پینگ پنگ ویژه خواهران اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی از اراک این مسابقات در دو رده سنی زیر و بالای 18 سال به همت کمیته مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی و کانون فرهنگی هنری نورالزهرا(س) مسجد الزهرا(س) اراک جمعه 23بهمن ماه در سالن ورزشی شهدا خیابان جهاد برگزار می شود.

آخرین مهلت ثبت نام تا 21 بهمن است و علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دفاتر کانون های فرهنگی هنری مساجد محله خود یا دبیرخانه کانون های مساجد مراجعه کنند. 

نفرات اول تا سوم در هر گروه سنی مورد تقدیر قرار می گیرند.

لازم به ذکر است به همین مناسبت چندی پیش دومین دوره مسابقات پینگ پنگ در رده سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال ویژه برادران به همت کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر و کانون فرهنگی هنری شهید علیرضا بیات مسجد امام سجاد(ع) اراک  در سالن ورزشی تختی روبروی مسجد سیدهای اراک برگزار شد.

پایان پیام/


۹۴/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]