سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از مسابقات روزنامه دیواری انقلاب شهرستان ساوه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی از اراک محمدرضا جعفری، معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور روز گذشته با حضور در کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی مصلای امام علی(ع) ساوه از نزدیک در جریان برگزاری ششمین دوره این مسابقات قرار گرفت.  

وی از اصحاب مسجدی و یاوران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و شهرستان ساوه در برگزاری مسابقه باشکوه روزنامه دیواری انقلاب تشکر کرد. 

جعفری افزود: این برنامه فرهنگی که توانسته جمع کثیری از نوجوانان را گرد هم بیاورد یک حرکت عظیم فرهنگی را به منصه ظهور گذاشته و یقینتا این حرکات سبب نهادینه شدن ارزش های انقلاب اسلامی در وجود یکایک نوجوانان می شود.

ششمین دوره مسابقات روزنامه دیواری انقلاب با حضور 150 گروه شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران به طور همزمان با سراسر استان برگزار شد. 

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفر یکروزه خود به شهرستان ساوه در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان کانون های فرهنگی هنری ساوه که با حضور امام جمعه این شهرستان تشکیل شد به بیان سخنانی پرداخت وی همچنین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه ساوه نیز بودند.

معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با حضور در کانون طاها مسجد امام سجاد(ع) در مراسم جشن انقلاب این مسجد که با حضور انقلابیون دوران انقلاب همراه بود سفر خود را به پایان رساند.

پایان پیام/


۹۴/۱۱/۱۷
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]