سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اندیشه های امام راحل(ره) نثار کردند.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی امروز (18بهمن) در دیدار با خانواده شهید علی حیدر مهرجویی از شهدای دوران انقلاب شهرستان اراک گفت: خانواده های معظم شهدا عزیزان و جگر گوشه های خود را در راه حفاظت از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی با افتخار هدیه کردند تا امروز ما با سربلندی زندگی کنیم.

مسئول کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی افزود: امروز احترام و عزت به خانواده های عزیز شهدا کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم زیرا خانواده های معظم شهدا بهترین سرمایه های خود را در راه انقلاب هدیه کرده اند اما همواره خود را بدهکار به نظام و انقلاب می دانند.

حجت الاسلام ذوالفقاری اظهار کرد: والدین شهدا و همسران شهدا نیز همانند شهیدان در ردیف ایثارگران و مجاهدان قرار دارند زیرا اگر استقامت و ایستادگی والدین و همسران شهدا در فراق فرزند و همسر خود نمی بود، ایثارگران و مجاهدان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نمی توانستند با آرامش خیال به دفاع از ارزش های ملی و اسلامی بپردازند. 

وی با بیان اینکه شهدا مظهر ایثار و الگوی کاملی برای مسئولان و مردم هستند افزود: دیدار از خانواده های معظم به شهدا معنای تجدید میثاق با  آرمان ها ی آنان وهمان ادامه راه امام راحل است از اینرو دیدار با خانواده های شهدا و گفتگو با ایشان و نشستن پای درد و دل والدین شهید برکات فراوانی دارد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بیان کرد:  ما هرچه داریم در گرو راه امام و شهدا است و اگر می‌خواهیم این راه همچنان با عزت و اقتدار پیش رود باید راه ایثار و جانفشانی را ادامه دهیم.

 در ادامه این دیدارها که به همت کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر صورت می گیرد اعضای این کمیته با حضور در جمع خانواده شهید غلامرضا غلامی از مادر و پدر این شهید بزرگوار دلجویی کردند و ادامه دادن راه این شهید را وظیفه همگان دانستند.

 همچنین کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی از خانوده شهیدان اسماعیل چاهکی روستای غینر و صادقعلی شمسی روستای باغ برآفتاب از توابع شازند نیز دیدار کردند و یاد آن عزیزان را گرامی داشتند. پایان پیام/


۹۴/۱۱/۱۸
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]