سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

امام جمعه شهرستان ساوه گفت: هنر کانون های فرهنگی هنری مساجد تغییر سبک افراد به سبک زندگی اسلامی باید باشد زیرا کانون ها بازوی مهم برای این تغییر نگرش هستند.

به گزارش روابط عمومی از اراک حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان کانون های فرهنگی هنری ساوه  گفت: انقلاب ما انقلابی فرهنگی و بر اساس اسلام است و اسلام نیز به دلیل تغییر ذهن ها و قلب ها و ایجاد زندگی الهی مقوله ای فرهنگی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه سبک زندگی براساس فرهنگ و باورها شکل می گیرد بیان کرد: تحول اسلامی و رویکرد جهانی شدن از راهکارهای تحقق سبک زندگی اسلامی است در این راهکار به فکر و شعور انسانها ارزش می دهد زیرا قرآن کریم فرموده راه صحیح را به شما نشان می دهیم انتخابش با خود شماست در حالیکه رویکرد استکباری و جهانی سازی آمریکایی ها متفاوت از این دیدگاه است و می گویند با تحمیل همه باید راه زندگی ما را ادامه دهند. 

حجت الاسلام حسینی افزود: کانون اصلی رشد معنوی افراد و رخ دادن انقلاب فرهنگی کانون مسجد است و هنر کانون ها تغییر سبک افراد به سبک زندگی اسلامی باید باشد زیرا کانون ها بازوی مهم برای این تغییر نگرش هستند.

امام جمعه ساوه بیان کرد: کسانی مسجد را می سازند که به اخرت ایمان دارند؛ آبادانی مسجد به زر و زیور و لوستر نیست بلکه مساجد باید محور تغییر سبک زندگی دینی اسلامی باشد. 

قطب نمای ما ولایت و رهبری است

وی اظهار کرد: انقلاب ما بر اساس روایات قرآن کریم زمینه ساز انقلاب مهدوی است والبته مشکلات زیادی پیش رو داریم؛ فتنه 88 با ضررهایش خیلی حرف برای ما داشت مردم را آبدیده و بیدار کرد؛ اینکه بعضی پیشتازان انقلاب اینگونه ناجوانمردانه انقلاب و نظام و نهادی نظام را می کوبند هر چه بیشتر به جلو پیش برویم واضح تر و شدید تر می شود که لازم است ضد حمله قوی تر داشته باشد. 

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: کانون های مساجد محور بصیرت بخش و بر محور ولایت و دفاع از ولایت جاده صاف کن باشد و موانع را برطرف کند غبار ها را کنار بزند تا مردم راهشان را پیدا کنند.

پایان پیام/


۹۴/۱۱/۱۹
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]