سایت های کانون های مساجد
سامانه بچه های مسجد خبرگزاری شبستان جشنواره بزرگ جوانان مساجد کتابخانه مساجد مسجد نما دستیار فعالان مسجدی

به گزارش روابط عمومی کانون های فرهنگی مساجد استان مرکزی: مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای غیاث آباد از برگزاری دومین یادواره شهدای این روستا با حضور سردار غیاثی راد خبر داد.

 

مهدی غیاث آبادی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای غیاث آباد،  گفت: دومین یادواره شهدای روستای غیاث آباد با هدف ترویج فرهنگ شهید و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روستا با حضور سردار داود غیاثی راد، مشاورعالی فرهنگی رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور برگزار می شود.
 

وی با اشاره به اینکه این آیین برای دومین بار است که به صورت گسترده و باحضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود، ادامه داد: این مراسم معنوی همزمان با 24 بهمن ماه در مسجد جامع این روستا برگزار می شود.
 

غیاث آبادی اضافه کرد: شرکت کنندگان در این یادواره از سخنان حجت الاسلام حسین مومن و مداحی مداحان اهل بیت بهرمند می شوند و اجرای سرود و خاطره گویی نیز از دیگر برنامه های این یادواره است.
 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای غیاث آباد و دبیر برگزاری این یادواره ادامه داد: گلباران و عطرافشانی گلزار شهدای این روستا، توزیع بسته های فرهنگی و پخش نماهنگی از شهدا و رزمندگان نیز از دیگر برنامه های این مراسم است.
 

گفتنی است، روستای شهید پرور غیاث آباد در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس 38 شهید، یک آزاده و 46 جانبار تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.
 

پایان پیام/
۹۲/۱۱/۰۳
روابط عمومی

رهبر انقلاب:من عرض میکنم ما از تحریم نباید بنالیم؛ از تحریم‌کننده‌ها هم -که آمریکا و اروپا هستند- توقّع زیادی‌ای نباید داشته باشیم...امروز همه قبول دارند که دشمن در حال جنگ اقتصادی با ما است؛ این را همه میدانند. البتّه این را که دشمن در حال جنگ با ما است، همیشه ما تکرار میکردیم، میگفتیم، [امّا] بعضی باور نمیکردند؛...من عرض میکنم سیاست و قدرت در غرب، در دولتهای غربی اعمّ از آمریکا و اروپا، هم ظالم است...عرض من این است که آنچه در گام دوّم انقلاب باید اتّفاق بیفتد، اوّلاً شناختن و جدّی گرفتن داشته‌های خود [است]